Diseño del blog

O Concello de Sada publica as bases e convocatoria para a creación dunha bolsa de emprego de Auxilliares Administrativos/as

oct 11, 2022

O CONCELLO DE SADA PUBLICA AS BASES E A CONVOCATORIA PARA A CREACIÓN DUNHA BOLSA DE EMPREGO DE AUXILIARES ADMINISTRATIVOS/AS

REQUISITOS E SOLICITUDES:

  • Estar en posesión do graduado en ensinanza secundaria obrigatoria ou equivalente.
  • Estar en posesión do título de acreditación do nivel de coñecemento de lingua galega CELGA 3 ou outros títulos oficiais equivalentes. No caso de non acreditalo realizarase unha proba para acreditación de dito nivel.


O prazo é de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da publicación na sede e/ou no BOP, é dicir ate o 19/10/2022


PROCESO SELECTIVO:

EXERCICIO 1.

Obrigatorio e eliminatorio

Tempo: 30 minutos


Contestar un cuestionario formulado polo Tribunal inmediatamente antes do seu comezo e baseado no temario completo. Estará composto por vinte preguntas con catro respostas alternativas, sendo só unha delas correcta. 


EXERCICIO 2.

Obrigatorio e eliminatorio


Realización dun suposto práctico relacionado coas materias específicas do temario. En función da maior ou menor complexidade do exercicio, o Tribunal determinará antes do seu inicio o tempo máximo para a súa realización, con carácter xeral para todos os aspirantes. No anuncio de convocatoria deste exercicio, o Tribunal determinará os medios materiais dos que deberán, ou poderán, ir provistos os aspirantes para a súa realización.


EXAME DE GALEGO


Realizarase unha proba de nivel aos aspirantes que foran propostos polo tribunal, puntuándose coma apto ou non apto e debendo acadarse para aprobar a cualificación de apto. 


TEMARIO:

  1. O municipio de Sada: Poboación e termo municipal.
  2. Organización municipal específica do Concello de Sada (I): Pleno, Alcalde e Xunta de Goberno Local.
  3. Organización municipal específica do Concello de Sada (II): tenentes de Alcalde e concelleiros delegados. Comisións do Pleno e outros órganos complementarios. 
  4.  Outras entidades locais. Mancomunidades. Comarcas e outras entidades que agrupen varios municipios. As áreas metropolitanas. As entidades de ámbito inferior ao municipal.
  5. O rexistro de entrada e saída de documentos. Requisitos da presentación de documentos. Prazos e cómputo. Comunicacións e notificacións. 
  6. O acto administrativo: concepto e clases. Elementos. Eficacia dos actos: notificación e publicación
  7. O procedemento administrativo na administración local: iniciación, ordenación, instrución e terminación.
  8. Finalización do procedemento; a obriga de resolver; o silencio administrativo.
  9. Procedemento administrativo sancionador. 
  10. A responsabilidade patrimonial da Administración pública. Especial referencia á Administración local
  11. Contratación administrativa. Especial referencia á Administración Local. 
  12. O persoal ao servizo da Administración Local. Persoal funcionario e persoal laboral. Integración en Escalas, subescalas e Clases. 
  13. Réxime xurídico dos empregados públicos. Dereitos e deberes. Incompatibilidades, situacións administrativas e réxime retributivo. Responsabilidade das autoridades e persoal ao servizo das administracións públicas.
  14. Facendas Locais: Clasificación dos ingresos. Ordenanzas fiscais. Réxime Xurídico do gasto público local. Os orzamentos locais
  15. O computador persoal: Concepto e funcións básicas. Introdución ao sistema operativo: o contorno Windows. Estrutura de almacenamento de información: tipos de soportes e características. Protección e seguridade da información.
  16. Aplicacións de propósito xeral. Procesadores de texto: principais función e utilidades, gravación e recuperación de ficheiros, impresión, deseño de documentos. Outras aplicación: follas de cálculo, bases de datos.
  17. A protección de datos de carácter persoal. Normativa reguladora. Principios informadores e dereitos das persoas en materia de protección de datos
  18. O acceso electrónico dos cidadáns aos servizos públicos. Normativa de aplicación na Comunidade Autónoma de Galicia. Sede electrónica. Identificación e autentificación. Rexistros, comunicacións e notificacións electrónicas. A xestión electrónica dos procedementos
  19. Seguridade e hixiene no traballo. A Lei de prevención de riscos laborais. Os servizos de prevención de riscos. Participación dos traballadores. A Lei Orgánica 3/2007, de 22 de marzo, para a igualdade efectiva de mulleres e homes.
  20. Discapacidade. A definición de discapacidade segundo a Organización Mundial da Saúde. Real decreto lexislativo 1/2013, do 29 de novembro, polo que se aproba o texto refundido da Lei xeral de dereitos das persoas con discapacidade e da súa inclusión social: consideración de persoa con discapacidade e dereitos. A normativa reguladora do procedemento para o recoñecemento, declaración e cualificación do grao de discapacidade”. 

Contáctenos

16 may, 2024
¡Nueva convocatoria! Deputación de Pontevedra
15 may, 2024
Convocatoria de Contratación de Socorristas en Malpica de Bergantiños
15 may, 2024
Convocatoria para Formación de Bolsa de Empleo de Socorristas en el Concello da Pobra do Caramiñal
15 may, 2024
Convocatoria y Bases Reguladoras del Proceso Selectivo para Cobertura en Propiedad de Plazas de Administrativo/a en el Ayuntamiento de Arteixo
15 may, 2024
Convocatoria de Listas para Desempeño Transitorio de Puestos Reservados en Galicia: Oportunidad Laboral para Funcionarios. Orientador Laboral A2
13 may, 2024
Oposiciones para Ayudantes de Archivos, Bibliotecas y Museos USC
12 may, 2024
Maximiza Tu Potencial Profesional con las Exclusivas Becas de 24 Meses de GRUPO MEF para Estudiantes de Empleo Público
12 may, 2024
Despega Tu Carrera con las Exclusivas Becas de 12 Meses de GRUPO MEF para Estudiantes de Empleo Público
12 may, 2024
¡Acelera Tu Carrera con las Becas de 18 Meses de GRUPO MEF para Empleo Público!
03 may, 2024
Convocatoria del SERGAS. Tienes hasta el 30 de mayo de 2024
Más entradas
Share by: